Babyfilt

Det här är ett tidsinställt inlägg. När ni läser det här sitter vi nämligen i Grangärde kyrka på dop. Det är Jonas systerdotter som döps och vi hoppas på en riktigt bra dag.

Jag har väntat länge på att få visa denna, men var tvungen att vänta på grund av risken att avslöja för föräldrarna vad jag gjort åt deras dotter. Jag valde nämligen att göra en present själv istället för att köpa en: jag virkade en babyfilt. Det blev inte en jättestor filt, men jag tänkte att den passar perfekt för att ha i vagnen. Jag är himla nöjd med det färdiga resultatet och jag hoppas de också gillar den. Mönstret hittar ni här.

4 reaktioner till “Babyfilt

Vad har du på hjärtat? :)

