Nytt i bokhyllan 

Jag insåg här för någon dag sedan att senaste PAX-boken släppts, och i såg också att jag självklart måste köpa den och se hur det går för Viggo och Alrik. I samma beställning slängde jag ner Sophie Kinsellas senaste bok, som också är ett måste att läsa i sommar. Efter jobbat idag hämtade jag paketet och har nu böckerna hemma. Det första jag såg var PAX-bokens sidor – boken har färgen silver och sidorna är silvriga med glitter i. Riktigt häftigt måste jag säga, men det kommer nog bli en hel del glitter på fingrarna tyvärr.

Jag lovar att jag snart ska lägga upp recensioner på lästa böcker, och inte bara köpa nytt hela tiden 😛

Vad har du på hjärtat? :)

