Minisemester 

Idag har vi varit på en minisemester. Det är så att mormor fyller år idag, och mamma frågade igår om det inte skulle vara kul att åka upp till Orsa, där mormor och morfar har sitt sommarställe, och överraska dem. Det tyckte jag lät som en bra idé så vi gjorde det. Det är alltid kul att komma upp dit, för jag har så mycket minnen därifrån. När jag och brorsan var mindre brukade vi spendera många somrar där. Därför är det speciellt att komma dit.

Väl uppe blev det fika, mat och sedan efterrätt. Jag tog även med mig lite av min gamla leksaker hem. Jag tänker att det kan vara kul att ha dem hemma när vi väl skaffar barn. Vi var båda väldigt trötta när vi kom hem, men var eniga om att det var skönt att komma ut och se något annat än allt det vanliga. Så nu längtar vi båda till semestern, så vi får åka runt lite till i värt avlånga land 😊

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

