Bokliga prylar 

Det var tänkt att det här inlägget skulle kommit för länge sedan, men bättre sent än aldrig 😉

Ni vet POP figurer? Som väldigt många har i sina bokhyllor, och som jag tyckt ser riktigt coola ut. Jag har äntligen hittat en svensk sida som säljer dem, och därmed börjat köpa hem några till min egen bokhylla. Hittills har jag hunnit köpa tre, den tredje hämtade jag ut idag efter jobbet, och är redan frälst av dem! Jag vill köpa flera hela tiden, men tyvärr tillåter inte lönen det (man måste ju ha sådant som mat också …). Men ibland unnar jag mig en figur. EMP heter sidan där jag köper dem, och de har en massa andra coola saker också. Lite bokrelaterat, som armbandet jag köpte nu tillsammans med POP figuren. Så fort jag såg det kände jag att jag var tvungen att köpa det, just för att det är från Harry Potter. Det finns så mycket fint att jag blivit sittande på sidan i timmar flera gånger. Det kanske är tur att jag inte kommer få så mycket pengar när jag är arbetslös, då kan jag inte bli frestad. 

2 reaktioner till “Bokliga prylar 

  1. Hejsan, kan man betala med kort eller faktura på hemsidan? Är lite sugen på att beställa lite saker. Men är lite osäker:)

Vad har du på hjärtat? :)

