Sista dagen gjord

Det var det. Sista dagen på Säters bibliotek är gjord. Jag måste erkänna att det kändes lite ledsamt när jag gick hem idag. Det slog mig då att jag inte kommer åka dit igen för att jobba, som jag gjort i ungefär ett års tid. Men samtidigt känns det bra. Jag är redo för nya utmaningar nu. Visst, det har inte löst sig riktigt vad gäller jobbet här i Smedjebacken, men det får lösa sig på vägen. Ja, jag blir arbetslös ett tag, men samtidigt får jag vara hemma och tillbringa tid tillsammans med min sambo. Och kanske är det vad jag behöver just nu, att vara hemma och göra det jag själv vill. Jag vet att jag kommer tröttna på det i princip direkt, men jag kommer också tycka att det är skönt. 

Men först av allt ska jag ha semester! 

Vad har du på hjärtat? :)

