Nytt i bokhyllan

I måndags var vi ner till Flygvapenmuseum i Linköping. Det är nämligen fyra år sedan vi var där första gången så vi tänkte det kunde vara kul att åka ner igen. I deras shop hittade jag en bok jag länge velat ha som handlar om DC-3:an som blev nerskjuten av ryska plan. Men av någon anledning blev jag snål när jag stod där, och köpte den inte då utan väntade tills jag kom hem istället och beställde den då från Adlibris. Knäppt tänkt av mig så här i efterhand, men nu har jag i alla fall boken. Jag har redan läst den visserligen, men det är kul att äga den ändå.

Vad har du på hjärtat? :)

