Ordningen återställd 

Idag återgick vi till rutinerna här hemma. Det är nämligen älsklingens första dag efter semestern. Men han behövde inte kliva upp tidigt i morse. Han hade sådan ”tur” att han jobbar eftermiddag och fick sova i morse. Men han kommer nog vara trött ikväll, gissar jag.

Själv har jag varit till Arbetsförmedlingen Idag, och berättat varför jag är inskriven där (det är inte precis så att jag Vill, utan är så illa tvungen …). Efteråt var jag till Rusta och köpte två lådor så jag kan stoppa ner Jonas gamla Lego (han tog med det från sina föräldrar förut, av någon anledning…) samt några av mina gamla leksaker. Nu ska här bli rent och fint hemma! Jag är så trött på att det alltid ligger saker överallt.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Jag hade svarta vinbär åt henne så jag tog mig en cykeltur hit. Det är så skönt att cykla nu när jag har en riktig cykel! När jag kommer hem sen tror jag att jag ska fortsätta titta på Once Upon A Time. Jag har plöjt de två första säsongerna, så jag ska börja på tredje. Det är ganska kul att titta på det där igen. Jag måste se till att köpa fler säsonger, så jag kan fortsätta titta 🙂

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

